Beroepschauffeurs Beroepschauffeurs
Alles over het transportgebeuren (en overige zaken)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Goederenexport naar Verenigd Koninkrijk stagneert

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Transportnieuws buiten de BeNeLux
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 15-03-2018 09:45:22    Onderwerp: Goederenexport naar Verenigd Koninkrijk stagneert Reageren met citaat

Goederenexport naar Verenigd Koninkrijk stagneert

DEN HAAG - De goederenexport naar het Verenigd Koninkrijk is vorig jaar vrijwel gelijk gebleven aan 2016. In totaal ging er voor 39 miljard euro aan goederen de Noordzee over, blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De totale export van goederen vanuit Nederland

lees verder.........
https://www.transport-online.nl/site/89353/goederenexport-naar-verenigd-koninkrijk-stagneert/

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Frans1960
gebruiker

BerichtGeplaatst: 17-03-2018 11:39:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu met de Brexit ben ik toch benieuwd. Als er weer grens komt en je moet papieren doen, daar is het helemaal niet op gemaakt in Engeland. Bij de trein zit niks. Zou je terug naar Dover moeten. Die parking is er nog wel, alleen da's ook allemaal veranderd. In een betaalde parking waar oostblokkers staan. Vroeger kon je daar gewoon gaan staan en papieren maken, kreeg je een soort kaartje waarmee je eruit kon rijden als je bij douane was geweest.

Dat duurde toen al paar uur voordat je daar klaar was. Ik wil dat nu niet meemaken, dan krijg je net als vroeger bij de Roemeense grens, dat je daar eerst uren staat aan te schuiven, en dan uren bij douane boer bezig bent voordat je aan de beurt bent. Zou voor mij een reden zijn om niet meer naar Engeland te gaan rijden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 18-03-2018 10:46:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach, het digitale tijdperk is er nu, dat hadden ze vroeger dus niet he?
Ik verwacht dat de snelheid nu wel verbeterd is hoor.........

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Transportnieuws buiten de BeNeLux Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: