Beroepschauffeurs Beroepschauffeurs
Alles over het transportgebeuren (en overige zaken)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Cortrans

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Beroepschauffeurs -> Weet je dat ?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 25-04-2015 07:50:04    Onderwerp: Cortrans Reageren met citaat

Ik de laatste weken minder tijd heb gehad voor ons forum (gelukkig redden jullie het zonder mij ook wel haha). Ik had de vrouw al lange tijd nieuwe meubels beloofd, dus toen wij eindelijk een volgende eigenaar gebonden hadden voor onze "oude" nog in nieuwstaat verkerende Fossiele meubelen (tegen de prijs die ik er minimaal voor hebben wou). De nieuwe meubels waren inmiddels al besteld en zijn afhelopen maandag (pas tegen de avond geleverd, daar heb je dan een dag vrij voor genomen grrrrrr) als bouwpakket thuis afgeleverd. Dus afgelopen week in de avonduren alles uitgepakt, en in elkaar gezet.
Nu moeten jullie weten dat ik geboren ben op de 13e....... Juist ja.......... De mensen die mij al wat langer kennen, weten dat ik in mijn leven, laat ik het zo zeggen, best nog wel eens de daarbij behorende pech heb gehad, en blijkbaar nog steeds heb......
En uitgerekend de laatste tafel (de salontafel) blijkt een hoek van beschadigd te zijn...... De klantenservice van het grote bekende winkelketen gebeld..... Na 15 minuten wachttijd eindelijk iemand aan de lijn..... Die mij vriendelijk verteld dat ik de klacht bij de bestelde winkel moet doen, en dat zij het verder afhandelen.
Zo gezegd, zo gedaan. Er werd netjes met spoed een ander tafelblad geregeld, en ze bellen zodra hij binnen is. Nu heb in dit weekend best wel een druk weekend, met gisteravond ook nog een verjaardag. Ging gister de telefoon. Meneer wij hebben een nieuw tafelblad voor u klaar staan bij ons in de winkel.
De planning had mij vandaag (op mijn roostervrije dag) als telefonisch reserve neer gezet. Als je dus niet nodig ben, krijg je wel 2 uur standbij uitbetaald (altijd mooi mee genomen als je uit mag slapen, toch???).
Maar ja, weer die erfenis van de 13e he, dus ging de telefoon weer, of ik nog een ritje Limburg kon doen omdat er een Uitzentkracht niet gekomen was.....
Uit voorzorg ben ik gisteren al snel met de vrouw de week boodschappen wezen doen (ik was gelukkig al vroeg thuis), en gelijk de beschadigde tafelblad meegenomen om, om te ruilen (want stel je voor, dat ik toch moet werken he??)
Omdat we ook nog naar een verjaardag moesten, het nieuwe tafelblad maar ingepakt laten staan.......
Blijkbaar is het in mijn hooft nog steeds de 13e he (heb altijd argwaan ergens bij), dus vanmorgen toch even snel het tafelblad uitgepakt (je weet maar nooit he, stel dat???? Dan kan ik ze in ieder geval weer bellen), en gelukkig waren er geen beschadigingen op het geleverde tafelblad te zien pffffff. Het enige kleinigheidje dat ik ontdekken kon, is dat het een totaal andere tafel is, met zelfs een andere kleur....... Pffffff maar ik probeer te blijven lachen hoor...... Dus zo maar weer eens bellen met de beste mensen........ (Wordt vervolgd........)

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
trucker10
gebruiker

BerichtGeplaatst: 25-04-2015 10:33:48    Onderwerp: Reageren met citaat

We wonen zo ver van elkaar en blijkbaar hebben we dezelfde klusjes , ik bedoel ideeŽn van de vrouw des huizes .

Na 9 jaar heeft die van mij vorige maand een kleur kunnen kiezen voor de living , ik had die al eens in gebroken wit geschilderd en ook de meubels zijn bij haar zus beland , de meeste zijn vervangen door hangkasten en er komt ook een nieuw hoeksalon en eettafel .

Ik had begin deze week LED verlichting besteld RGBW dimbaar 2 meter lente voor de TV zijde en 4 meter wit dimbaar voor de overkant waar de zetel staat , nu is daar een deel van BO geworden , vermoedelijk 2de week van mei .

Nu ga ik vandaag wegens de regen eens de administratie doornemen en wat kasten herorganiseren en redelijk wat opruimen en wegsmijten .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 25-04-2015 19:27:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar blijkbaar achtervolgt U de pech van de 13e niet........ Wink (en die achtervolgt mij wel steeds Crying or Very sad

Terug naar boven
trucker10
gebruiker

BerichtGeplaatst: 25-04-2015 19:45:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb gewacht tot de 14de Laughing Laughing
Terug naar boven
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 25-04-2015 20:30:51    Onderwerp: Reageren met citaat

achteraf gezien wel het beste, maar dat gaat helaas niet meer Rolling Eyes

Terug naar boven
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 22-07-2015 20:10:54    Onderwerp: Reageren met citaat

weet je dat????

ik zaterdag 1 augustus met de auto "even" met mijn zoon, 2 neefjes en een vriendje naar Engeland afreis, en wel naar Ipswich, om een vriendschappelijke voetbal wedstrijd te gaan bekijken van FC Utrecht tegen....... Juist ja, Ipswich-Town

Terug naar boven
ELZEN106
gebruiker

BerichtGeplaatst: 22-07-2015 21:04:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ga met de vrachtwagen, kan je mooi een hoop Illegalen mee nemen
Terug naar boven
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 23-07-2015 04:16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Helaas Harrie. We gaan al met zijn 5en. Die mogen niet in een vrachtwagen cabine. In mijn Peugeot 307 SW mogen 7 personen vervoerd worden, maar dat zeg ik lekker niet hardop daar, de deuren blijven lekker op slot. Ik ga zaterdagochtend al om 8 uur de trein op, ben benieuwd wat we er nog van zien..........

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Beroepschauffeurs -> Weet je dat ? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: