Beroepschauffeurs Beroepschauffeurs
Alles over het transportgebeuren (en overige zaken)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Beroepschauffeur.bbforum.be bestaat vandaag 1 jaar

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Felicitatieforum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 20-10-2015 03:30:27    Onderwerp: Beroepschauffeur.bbforum.be bestaat vandaag 1 jaar Reageren met citaat

Vandaag is het precies een een jaar geleden dat vriend DaniŽl (trucker10) de stekker in het stopcontact gestoken heeft van de afsplitsing van het andere forum.
Wij willen DaniŽl dan ook feliciteren en bedanken voor deze stap.

In een jaar tijd, hebben we er een prachtig forum van gemaakt. Al blijven de aantallen van nieuwe leden nog wel achter, is het wel een heel gezellig forum waar gezelligheid de boventoon viert en veel nieuws is te lezen over de transport sector en daarbuiten.

Ook wil ik de mensen die achter de schermen geholpen hebben met het verder uitbouwen van ons forum feliciteren, zonder hun hulp waren we niet, waar we nu zijn. Henk (steenhaas1) en Ger (scania1001) jullie worden bedankt, en blijven een aanwinst voor het forum

En uiteraard ook onze leden, door jullie inbreng bestaan we nu ook een jaar, want zonder leden, geen forum.

Op naar een nog groter (maar even gezellig) 2e jaar

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
trucker10
gebruiker

BerichtGeplaatst: 20-10-2015 20:58:45    Onderwerp: Reageren met citaat

We mogen ook Cor ( Cortrans ) niet vergeten , de man met het hoogst aantal berichtjes , waarvoor dank Applause Applause Applause

Ja het vergt wat tijd om berichtjes te lezen , selecteren , copy , paste , foto's insluiten enz.

Ook zit ik nog met een FB groep, waar ondertussen meer dan 9.000 leden zijn, er zijn een paar trouwe posters, lezers, maar de laatste tijd zie ik dat ook teruglopen omdat FB in een dipje komt te zitten bij de mensen en het aantal groepen de pan uit-swingt .

Ik zou zeggen op naar die tweede verjaardag .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 21-10-2015 04:56:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Dank je DaniŽl. Jammer dat de groep nog vrij klein blijft. Voordeel is wel dat het een hechte groep is, die zich keurig gedraagd, zodat ik meer werk heb aan het berichten plaatsen, dan aan het admin werk Laughing Laughing Laughing
Ook ik zeg, op naar het 2e jaar

Terug naar boven
Marcel1970
Fotograaf

BerichtGeplaatst: 24-10-2015 08:12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben niet zo,n echte forumer het merendeel van mijn bijdrage op dit forum zal blijven bestaan uit het plaatsen van foto,s wat ik het leukste vind.om te doen.
Terug naar boven
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 24-10-2015 13:17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Marcel1970 schreef:
Ik ben niet zo,n echte forumer het merendeel van mijn bijdrage op dit forum zal blijven bestaan uit het plaatsen van foto,s wat ik het leukste vind.om te doen.

Maakt niet uit Marcel. Zo is iedereen op zijn of haar manier actief. Jij met foto's plaatsen (die rubrieken worden echt wel door meerdere mensen bekeken hoor), en ik probeer zo veel mogelijk nieuws en feiten te verzamelen over transport nieuws en ander belangrijke zaken.
zo hebben we ook mensen erbij die alleen maar lezen en nooit reageren.
Jammer, maar ik laat iedereen in zijn waarde.
Ik ben wel van mening dat meer leden, de animo om elke dag zo veel tijd er in te stoppen, verhogend zou werken. Nu denk ik af en toe wel eens, voor wie doe ik het nu eigenlijk????
Ik probeer ook overal reclame voor die forum te maken. Op het Peugeot 307 forum, en 2 navigatie forum's, waar ik ook actief ben, heb ik de naam en link van ons forum ook in mijn "handschrift" staan. En ja, op het blauwe forum ben ik ook actief, maar daar kan ik beter maar geen reclame maken voor dit forum Laughing Laughing wil ik niet diegene worden, die daar het meest afgetrapt ben door Freddy Very Happy Very Happy

Terug naar boven
ELZEN106
gebruiker

BerichtGeplaatst: 24-10-2015 15:15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="cortrans"]
Marcel1970 schreef:
. En ja, op het blauwe forum ben ik ook actief, maar daar kan ik beter maar geen reclame maken voor dit forum Laughing Laughing wil ik niet diegene worden, die daar het meest afgetrapt ben door Freddy Very Happy Very Happy

Cor hoef je toch ook niet te worden, ben je denk ik al bijna. Embarassed
Terug naar boven
trucker10
gebruiker

BerichtGeplaatst: 24-10-2015 17:00:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Vorige week zat ik via een zoekopdracht op het blauwe forum , dit is compleet veranderd .

Persoonlijk heb ik er geen heimwee naar om er terug te komen , heb paar weken geleden ook nog wat FB groepen verlaten omdat ik een foto had geplaatst die verkeer is geÔnterpreteerd door de beheerder , van 2 fb leden heb ik een PB gekregen dat het zeer spijtig was dat de beheerder er een heisa rond maakte en verwezen naar een verleden tussen mij en de beheerder .
Ik wilde rustig de tijd nemen om het daar op te krassen , zo had ik vermeld " eind van de week verlaat ik deze groep " toen kwam er een reactie " waarom niet direct .... " binnen de 5 minuten was het geklonken , al mijn eerder geplaatste berichten zijn daar weggehaald via een gerichte ingreep van mij uit .
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Felicitatieforum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: