Beroepschauffeurs Beroepschauffeurs
Alles over het transportgebeuren (en overige zaken)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

het werk van cortrans

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Wie nog ?? gil maar ;-)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 24-11-2014 15:35:24    Onderwerp: het werk van cortrans Reageren met citaat

binnenkort zal ik ook eens een verslag van "mijn" werk gaan plaatsen als ik weer op de auto zit.

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
trucker10
gebruiker

BerichtGeplaatst: 24-11-2014 18:50:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar zou ik het makkelijk met hebben Laughing
Ik heb maar twee vaste ritten , vroeger reed ik alles bij Belle-Vue , vanaf ik bij Verbetra , nu Lis transport uit Sint Katelijne Wavre rij ik nog enkel op 1 na de verste ritten , maar wegens veel Waalse winkels is mijn volume ook niet dat wat de Vlaamse winkels krijgen Very Happy .
Ik heb de vraag aan mijn collega al eens gesteld om om de 3 of 6 maand te wisselen , maar wegens de 6,5 tot soms 8 werkelijke rijuren staat hij daar niet voor te springen , als ik de rit van Vlaams Brabant wat ik ooit gereden heb zou rijden ben ik op 2u15 rond + daar het laden en lossen bij ik zou zelf geen 8 uur per dag halen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Wie nog ?? gil maar ;-) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: