Beroepschauffeurs Beroepschauffeurs
Alles over het transportgebeuren (en overige zaken)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zo..............dat is efkes geleden

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Het praat hoekje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Edwin
gebruiker

BerichtGeplaatst: 10-08-2017 18:08:40    Onderwerp: Zo..............dat is efkes geleden Reageren met citaat

dat ik hier ben geweest. uberhaupt op alle fora's, foraas, forums of hoe die beestjes ook mogen heten. Ik was het allemaal een beetje beu. Hier kijken en schrijven, daar schrijven en lezen, ergens anders weer complete verslagen maken inc foto's etc etc. Ik had er even geen zin meer in. Ik heb maar een selectie gemaakt van de sites waar ik nog wat mee wil en voor de rest......................aju paraplu Laughing Bijkomend voordeel is dat ik wat meer vrije tijd heb Mr. Green

Of zoals de terminator ( Arnold Schwarzenegger) ooit zei

I'LL BE BACK
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 10-08-2017 18:48:13    Onderwerp: Re: Zo..............dat is efkes geleden Reageren met citaat

Edwin schreef:
dat ik hier ben geweest. uberhaupt op alle fora's, foraas, forums of hoe die beestjes ook mogen heten. Ik was het allemaal een beetje beu. Hier kijken en schrijven, daar schrijven en lezen, ergens anders weer complete verslagen maken inc foto's etc etc. Ik had er even geen zin meer in. Ik heb maar een selectie gemaakt van de sites waar ik nog wat mee wil en voor de rest......................aju paraplu Laughing Bijkomend voordeel is dat ik wat meer vrije tijd heb Mr. Green

Of zoals de terminator ( Arnold Schwarzenegger) ooit zei

I'LL BE BACK
hoi Edwin, welkom Back dan Laughing Ik weet precies wat je voelt. Er zijn dagen dat ik ook helemaal geen zin meer heb in het forum. Als admin ben ik er toch vele uren per week druk mee, en dan ook nog op 2 andere forum's dagelijks te vinden (Tomtom forum, en het Skoda forum).
Maar ik ben blij dat je er weer bent. Het is voor het admin team leuker als we weer wat actieve leden hebben Cool Want daar doe ik het toch allemaal voor

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Edwin
gebruiker

BerichtGeplaatst: 10-08-2017 19:09:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit/zat op diverse Volvo forums waarvan ééntje als admin. Daar heb ik er twee van opgezegd inc mijn opzegging als admin en op diverse modelbouw forums. Dan hier nog en bij het andere forum. In totaal zo'n 6 Shocked stuks.
Maar even gereduceerd naar een stuk of drie, lijkt me meer als genoeg.
Terug naar boven
Marcel1970
Fotograaf

BerichtGeplaatst: 10-08-2017 19:30:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ken het Edwin dit is het enige Forum waar ik nog foto's plaats en met Facebook doe ik nog wat avonden achter de laptop zitten om foto's te plaatsen op diverse forums zijn verleden tijd voor mij.
Terug naar boven
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 10-08-2017 19:31:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Op dit forum is in ieder geval nooit geen onderlinge jaloersie en ruzie Wink

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Edwin
gebruiker

BerichtGeplaatst: 10-08-2017 19:47:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Facebook heb ik jaren geleden al de deur uit gedaan Marcel. Twitter, Instagram, etc heb ik toch al niets mee dus dat scheelt ook weer.
Maar ik zag dat je bij de Hanos aan de gang bent gegaan. Is ook geen verkeerde werkgever lijkt mij.

Er seinde laatst (nou ja een tijdje geleden) wel een Hanos auto naar mij maar weet echt niet meer waar dat was.
Terug naar boven
Marcel1970
Fotograaf

BerichtGeplaatst: 10-08-2017 20:00:01    Onderwerp: b Reageren met citaat

Klopt Edwin ik werk tegenwoordig bij de Hanos in Nijmegen vorig jaar ging de Klok een samenwerking aan met het werkbedrijf in Nijmegen.
Het werkbedrijf ging werkloze mensen opleiden tot chauffeur die dan bij de klok aan het werk konden in de laagst mogelijke loonschaal en klok kreeg daar ook subsidie op.
Zo kwam men dus aan zeer goedkope chauffeurs en dat hield voor de vaste chauffeurs in dat ze konden vertrekken waaronder ook ik.
Bij Hanos waren nog vacatures vrij voor chauffeurs en doordat ik altijd horeca distributie had gedaan kon ik daar meteen aan de slag.

Heb ik dus toch naar de goede geseind toen ik een vd Nat Sligro LzV tegenkwam.
Facebook gebruik ik als een online foto album voor al mijn voertuig fotografie.
Terug naar boven
Edwin
gebruiker

BerichtGeplaatst: 11-08-2017 18:20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Een Daf met voorloper en bling bling doppen op alle wielen, kan niet missen Wink

Dat is op zijn zachtst gezegd een misselijke streek van de Klok. Maar veel bedrijven doen tegenwoordig (bijna) alles om aan zo goedkoop mogelijk personeel te komen. Ik hoop dat je het naar je zin heb bij de Hanos en dat je er dan nog lang mag werken.
Terug naar boven
trucker10
gebruiker

BerichtGeplaatst: 12-08-2017 14:51:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat we af en toe eens die periode hebben van pffff met wat ben ik bezig.

Heb ook het beheer van een FB groep waar het er soms strijdlustig aan toe gaat tussen de Belgen en Nederlanders ( truck-accidents ) we zijn over de 12.700 leden daar met 3 beheerders , maar 98% valt op mijn schouders de oprichter van die FB groep had er op een bepaald ogenblik ook zo een degout van hoe men onderling met modder en bloempotten naar elkaars hoofd gooide.
Ik probeer het sarcastisch te schrijven maar wel met een duidelijke vinger richting ......
Voor het ogenblik gaat heel veel van mijn vrije tijd naar men 164L 480 V8 waar ik een andere kleurtje tegenaan wil en straks met de kids naar truckshow Bekkevoort.
Terug naar boven
Edwin
gebruiker

BerichtGeplaatst: 12-08-2017 16:20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Daniel

Als inmiddels ex admin weet ik wat je bedoelt. Gelukkig is er op het Volvo forum veel respect onderling (zitten ook veel Belgen op) en zijn ze allemaal zeer behulpzaam. Een discussie kan daar ook heel scherp gaan maar ze doen het daar altijd met een goede onderbouwing en nogmaals met veel respect naar elkaar toe. En mensen die het daar niet zo hebben met de regels worden door andere leden even netjes verteld hoe het wel moet. Natuurlijk is er ook wel eens onenigheid en moeten de admins ingrijpen en meestal is het na een goed pb bericht onderling en admin anderzijds weer vrede op het forum.
Maar 12.700 leden in het gareel houden is geen makkie en zeker chauffeurs hebben geen blad voor de mond. Wat accidents aangaat zijn er altijd die heel goed zijn in vingertje wijzen naar anderen. Totdat ze zelf een spiegel voor gehouden worden. Ik kom Nederland niet uit maar wat ik de Nederlanders met enige regelmaat uit zie halen op de weg is gewoon erg. En ondertussen maar flink mopperen over chauffeurs uit andere landen.

Weet je Daniel, wij Hollanders zijn goed in mopperen en klagen Embarassed
Terug naar boven
trucker10
gebruiker

BerichtGeplaatst: 15-08-2017 10:49:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik laat ze tot op een bepaalde hoogte gaan, dan krijgen ze een verwittiging en als ze blijven doordrammen dan zet ik ze uit de groep, helaas zondag terug moeten doen , in 3 topic's begint de persoon enkel maar op de Belgen te kappen terwijl er zelf geen B of NL chauffeur bij betrokken was, na een pb aan onze NL vrienden die vrachtwagenongevallen als FB groep hebben, bleek dat hij daar ook al de deur was gewezen, dus zo een ettertje die wat modder kwam gooien.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Het praat hoekje Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: