Beroepschauffeurs Beroepschauffeurs
Alles over het transportgebeuren (en overige zaken)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Pand Hema in Beverwijk twee keer in brand

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Algemeen nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
trucker10
gebruiker

BerichtGeplaatst: 14-05-2017 22:22:43    Onderwerp: Pand Hema in Beverwijk twee keer in brand Reageren met citaat

BEVERWIJK (ANP) - In Beverwijk heeft in de nacht van zaterdag op zondag voor de tweede keer in een etmaal brand gewoed boven de Hema. De brandweer kreeg rond 23.55 uur melding van een brand aan de Breestraat, nadat 's ochtends op dezelfde locatie ook al een brand was geblust.

Een woordvoerder van de veiligheidsregio laat weten dat de brandhaard op de eerste verdieping lastig te bereiken was. Er werd daarom opgeschaald naar 'zeer grote brand'. Boven de Hema bevindt zich een magazijn waar de brand woedde. Rond 03.30 uur was het vuur onder controle.

Op dezelfde etage zit ook een kantoor, dat eerder op de dag vlam vatte. De brandweer kon toen vrij snel de vlammen bestrijden. Het is onduidelijk wat de oorzaak in beide gevallen is geweest.

Door de hevige rookontwikkeling hebben sommige omwonenden, op advies van de brandweer, een andere slaapplek opgezocht. Niemand raakte gewond.

© 2017 ANP E.A., ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN

Bron : https://www.startmakkelijk.nl/nieuws/algemeen/pand-hema-in-beverwijk-twee-keer-in-brand?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 15-05-2017 06:19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had het inderdaad al gehoord van mijn zoon, die mij zaterdag morgren al belde. Overdag is de winkel "gewoon" open geweest na de eerste (kleine) brand).
Hoe het er nu voor staat???

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Algemeen nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: