Beroepschauffeurs Beroepschauffeurs
Alles over het transportgebeuren (en overige zaken)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Toon Triangel
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Off-topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Frans1960
gebruiker

BerichtGeplaatst: 07-08-2016 11:24:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Toon Triangel schreef:
Hallo allemaal.

Bedank voor jullie goede tips maar Oudehaskje is wel meer als een uur rijden. Wel 70 kilometer Met openbaar vervoer is moeilijk en met de fiets is wel heel ver. Ik ben geen Joop Zoetemelk.
Ik doe echt mijn best maar ik heb maar uitkering en geen auto.
Groetjes Tjibbe

Ga eens met je uitkeringsinstantie praten. Die zouden je verder moeten kunnen helpen. Zeg het ze maar: de rest van m'n leven uitkering moeten blijven betalen, of dat ik omscholing kan gaan volgen, maar heb alleen een fiets, en 70 km fietsen is te ver. Maak van jou probleem hun probleem. Geen idee of het ze interesseert, maar kijk maar wat ze zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frans1960
gebruiker

BerichtGeplaatst: 07-08-2016 11:29:46    Onderwerp: Re: Niewe ronde Niewe kansen Reageren met citaat

Toon Triangel schreef:

Soms zit het mee en soms zit het tegen maar ik ben vandaag mijn beste dag.
Ik heb telefoontje gehad van Klaas Wetsra uit Dokkum dat is hier vlak bij. Dat is een transportbedrijf uit Dokkum niet zo ver vandaan hier vandaan
Ik mag eens mee rijden met een chaffeur een dagje. En als het leuk is mag ik ook meer dagen mee rijden.
Eindelijk want ik heb er lang op gewacht. Misschien is er nu toch nog wel hoop.
Ze rijden Scania topline dus mijn droom kan niet meer kapot.
Ik laat juie weten hoe het is geweest en ik laat ook fotos zien.

Ik lees altijd posting voor posting, en reageer direct op posting die ik lees, vandaar dat ik op die vorige misschien nu te vroeg heb gereageerd.

Maar mooi dan. Elk stapje dichter bij je doel is er één. Nu ben je al eens binnen geweest dan bij een transporteur. Vraag hem of je eens mee kan helpen ergens mee. Weet ik veel wat. Weet niet of die een loods heeft. Dat je daar mee helpt, of als bijrijder (als dat kan / nodig is). En als hij ziet dat je voldoende inzet toont en niet verzaakt, wie weet kom je via hem verder.

Weet niet wat voor uitkering je hebt, en hoef dat ook niet te weten, maar vaak kan een werkgever iemand aannemen met behoudt van uitkering. Dat is voor werkgever heel interessant. Maar dat gaat niet met alle uitkeringen. Zitten vaak weer dingetjes aan verboden, eisen, voorwaarden. Maar dat zou jij of de werkgever bij het UWV na kunnen vragen. Weet niet of dat nog UWV heet, maar je uitkeringsinstantie in ieder geval. Die weten daar meer over.

Zelfs al is dat maar voor een half jaar, heb je toch half jaar werkervaring erbij. En dat staat weer beter op je CV dan dat je dat niet hebt.
Terug naar boven
Toon Triangel
gebruiker

BerichtGeplaatst: 07-10-2016 21:41:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo allemaal best mensen!

Ik heb deze week weer meegeweest met chaffeur Aize van Klaas Westra Transport.
We zijn 2 dagen naar Belgie gewest en naar Luxenburg. We hebben onderweg ook geslapen en gegeten in Haibai en in Temsen.
Erg gezellig want er was ook chaffeur van Hoekstra uit Snits en ook van de Vries uit Hallum.
Dat was nog een Fries avond hahaha met lekker biertjes erbij.

Ik heb er heel veel van genoten en ik kwam ook nog veel hema auto tegen. Was jij ook daar in Belgie Cor?
Volgende week gan ik weer twee dagen mee!

Groetjes Tjibbe
Terug naar boven
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 08-10-2016 07:53:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Tjibbe.
In de tijd dat ik ook nog op Luxemburg reed, stond ik ook altijd op Habai. Ik heb inderdaad afgelopen week weer in Belgie rond gereden maar ook een dag in Duitsland.
Ik rij met auto 65 rond en aanhanger 77 erachter

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Toon Triangel
gebruiker

BerichtGeplaatst: 17-12-2016 15:27:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo allemaal.

Ik wil even laten weten dat het goed gaat met mij ik ben nog steeds bij Klaas Wetsra bezig.
Via de Horizon heb ze geregelt dat ik mag blijven. Ik werk in de loods en ook wel eens in de gargae dat is wel interesant en ik ga af en toe mee op een rit.
Meestal in binneland maar soms ook wel intenationaal.
We gaan naar Belgie en naar Luxenburg en soms naar Bremen.
Maar het werk is leuk en ik verdien wat extra erbij. Ook leuke coleggas werken daar.
Dat wilde ik jullie nog even laten weten.

Groetjes van Tjibbe.
Terug naar boven
trucker10
gebruiker

BerichtGeplaatst: 17-12-2016 18:12:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Fijn dat je aan de bak bent, als we mekaar eens ontmoeten langs de Belse wegen E411 richting Luxemburg , ik trakteer op een koffie thumright
Terug naar boven
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 18-12-2016 10:12:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Blij dat ze daar je inzet weten te waarderen Tjibbe, en fijn dat je van je hobby een beetje je werk kan maken. Zo komt een droom ook voor jou uit.

Terug naar boven
Frans1960
gebruiker

BerichtGeplaatst: 19-12-2016 16:42:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi Tjibbe. Zo ben je toch mooi van de straat af colors
Terug naar boven
Toon Triangel
gebruiker

BerichtGeplaatst: 24-12-2016 12:27:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Frans.

Ja dat is zeker zo ik ben van de straat af. Maar je moet weten dat het hier in noord nederland niet gemakelijk is om werk te vinden.
Ik heb al verteld dat ik beperking heb en dan is het heel moeilijk werk te vinden. Heel veel tehuizen heb ik gezeten vanwege problemen en ik heb dat nooit gewild. Maar je word geleefd zonder iets te mogen zeggen.
Ik ben ook al een paar keer gvlucht maar ik had drankprobleem en veel blowen dus dan weet jij het wel.
Vorig jaar heb ik in woongroep gewoond. Dat was kut maar wel leuke mevrouw die daar werkte. Die heb ik onderhande genomen en dat vonsd ze ook niet erg maar we mogen niet kontakt hebben tussen de bewoners en de leiding dus ik moest weg.
Maar nu werk ik alweer een tijdje bij Westra en het gaat heel goed. Mijn droom om chauffeur te worden is later plan maar ik ben al trots dat ik me ontwostrteld heb van alle ellende en dat ik kan zeggen dat ik als betaamd frysk burger op mijn fiets naar mijn werk mag. Mijneigen geld verdienen en zelfstandig zijn
Daar ben ik trots op!!

Groetjes Tjibbe
Terug naar boven
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 24-12-2016 18:35:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is inderdaad iets om trots op te zijn Tjibbe. Ga ook in 2017 op de zelfde voet verder vriend Laughing

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Off-topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: