Beroepschauffeurs Beroepschauffeurs
Alles over het transportgebeuren (en overige zaken)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Politie beboet 34 cabinekampeerders

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Transportnieuws buiten de BeNeLux
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 01-02-2018 09:17:19    Onderwerp: Politie beboet 34 cabinekampeerders Reageren met citaat

Politie beboet 34 cabinekampeerders
31 januari 2018

De Duitse politie heeft geen moeite met de handhaving op het verbod op cabinekamperen in het weekend. Afgelopen zondag beboette de politie van Südhessen 34 Oost-Europese chauffeurs van een en hetzelfde transportbedrijf. De politie had een tip gekregen dat chauffeurs op het Rasthof Bensheim nabij…

LEES VERDER →
https://www.ttm.nl/nieuws/politie-beboet-34-cabinekampeerders/94831/

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
cortrans
site admin

BerichtGeplaatst: 01-02-2018 09:18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

34 chauffeurs van één en het zelfde bedrijf uit Oost Europa..........
Dit zegt toch wel genoeg lijkt mijn hé????
Die handhaving is erg hard nodig Rolling Eyes

Zonder transport staat alles stil

Onderweg te spotten in de HEMA 65 en aanhanger 77 (als ik niet vrij ben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Frans1960
gebruiker

BerichtGeplaatst: 10-02-2018 18:30:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijk, ze stonden bij een Autohof. Da's opzich goed. Daar sta je rustig, kun je eten, heb je wc en douche bij de hand... Laat die mannen daar 45 uur staan zou ik zeggen. Het bed in hun auto slaapt misschien nog beter dan in het hotel bij het Autohof (als er hotel bij zit)...

Maar, wat lees ik dan: ze zaten onder de kap van de grill eten klaar te maken. Dan verpest het stukje hierboven van me alweer. Gewoon bivakkers die overal langs de snelwegen een teringzooi zitten te maken, te zuipen, en te kamperen. Nu kun je in Duitsland voor niet al te veel lekker en goed eten, en nog lopen ze langs hun auto te klootviolen. Dan terecht die bekeuring. In Duitsland betaald de werkgever trouwens ook dik mee hè. Ben wel benieuwd welk bedrijf het is, daar is via google nog wel achter te komen denk ik. Maar die zal in het vervolg toch wel iets anders gaan bedenken. Minimaal 34.000 euro is voor iedere transporteur best wel wat geld. Sowieso ook dom dat er 34 bij elkaar gaan staan. Hoezo we willen niet opvallen.

Die foto van een vrachtwagen van Gheys erbij vind ik dan weer niet handig. OK, die rijdt ook met veel oostblokkers, maar het was Gheys niet die daar met 34 auto's stond. Zet er dan geen foto bij, of niet eentje met een naam erop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beroepschauffeurs -> Transportnieuws buiten de BeNeLux Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: